جاروبرقی سطلی ارزان قیمت

جاروبرقی سطلی ارزان قیمت در بازار چقدر است؟ آیا جاروبرقی سطلی ارزان قیمت بخریم یا جاروبرقی موشکی؟ آیا جاروبرقی ایرانی ارزان قیمت با کیفیت هستند؟ این سوالات پرتکرار کاربران برای خرید جاروبرقی ارزان قیمت است که ما بر آن شدیم تا یک راهنمای کامل برای خرید جاروبرقی ارزان قیمت ارائه کنیم.

جاروبرقی سطلی ارزان قیمت ایرانی یا خارجی

اگر کمی در بازار برای خرید جاروبرقی گشت زنی داشته باشید به راحتی می توانید انواع جاروبرقی های چینی ارزان قیمت یا جاروبرقی های ایرانی ارزان قیمت را پیدا کنید که این مساله تردید در خرید شما را بیشتر خواهد کرد. همانطور که می دانید اغلب فروشندگان با توجه به استراتژی فروش خود، تبلیغات زیادی را از جاروبرقی های چینی می کنند. اما آیا به راستی همه مارک ها و برندهای چینی با کیفیت و خوب هستند. آیا برندهای موجود در بازار با مارک اصل و بدون تقلب به مشتری ارائه می شود. برای روشن شدن این مساله قبل از خرید جاروبرقی ارزان اول پرسش های زیر را بررسی کنید.

  • بودجه مورد نظر شما برای تهیه جاروبرقی چیست؟
  • نیاز شما برای تهیه جاروبرقی چیست؟ (برای منزل، ویلا، مغازه، فروشگاه و …)
  • میزان فضای مورد نظر برای نظافت، بزرگ است یا کوچک؟
  • ضمانت و خدمات پس از فروش دارد یا ندارد؟
  • قطعات و لوازم جانبی آن در بازار یافت می شود یا نه؟
  • قیمت قطعات و لوازم جانبی در بازار چقدر است؟

این سوالات شاید در نگاه اول ضروری و لازم نباشد اما در پای عمل متوجه می شوید که بسیار اهمیت دارد. با توجه به مشکلات تحریم و واردات کالاهای قاچاق بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن همه جوانب اقدام به خرید صرفاً ارزان قیمت می کنند اما آیا این خرید در آینده هم به صرفه خواهد بود! گاهی همین بی توجهی باعث خرید مجدد یا هزینه های تعمیر و نگهداری، بیشتر از قیمت اولیه جاروبرقی می شود. از این رو در همان ابتدا همه جوانب را بررسی کنید تا بودجه و هزینه خود را هدر ندهید!

ارزانترین جاروبرقی سطلی

آیا  ارزانترین جاروبرقی سطلی با کیفیت هم هست؟ پیشنهاد ما به شما برای خرید به صرفه، انتخاب قیمت مناسب جاروبرقی نسبت به امکانات و کیفیت است نه صرفاً ارزان قیمت بودن مطلق! قطعاً ارزان بودن هر کالایی دلایل خاصی دارد. شما باید داشتن برخی امکانات و ویژگی ها  را در اولویت انتخاب خود قرار دهید به عنوان مثال برای خرید خودرو شما یک حداقل هایی برایتان اهمیت دارد مثل مصرف سوخت پایین، اصطحلاک کمتر، ظاهر زیبا، فضای کابین و … که شما را به سمت خودرو مورد نظر سوق می دهد.

برای خرید جاروبرقی یا لوازم خانگی هم باید حداقل ویژگی ها و امکانات مورد نیاز برای شما وجود داشته باشد. شاید بپرسید این حداقل ها چه چیزهایی هستند! برخی از این خصوصیات عبارتند از:

  • داشتن موتور پرقدرت و با کیفیت
  • مکش خوب و عالی در نظافت
  • داشتن درجه بندی متنوع برای تمیز کردن انواع سطوح سبک و سنگین
  • دارای سری جانبی برای تمیز کردن قسمت مختلف
  • سبک بودن و کم صدا بودن جاروبرقی
  • داشتن حداقل فیلتر هپا
  • کم مصرف بودن و دارای برچسب انرژی
  • قابلیت مخزن با کیسه های دائمی و یکبار مصرف

این حداقل و مهم ترین امکاناتی است که باید یک جاروبرقی خوب و ارزان داشته باشد در غیر این صورت، در آینده ای نه چندان دور مشکلات زیادی خواهید داشت.

موتور جاروبرقی ارزان

مهم ترین نکته برای خرید جاروبرقی ارزان قیمت داشتن موتور با کیفیت و قدرتمند است گاهاً مشاهده شده موتور برخی جاروبرقی ها اعم از چینی یا ایرانی به سرعت از کار می افتد! بعد از آن نیز مکش خوب یک جاروبرقی اهمیت زیادی دارد زیرا شما در اولین گام می توانید به سرعت و با کمترین انرژی فضای مورد نظر را تمیز کنید این در حالی است که اگر قدرت مکش جاروبرقی کافی نباشد زمان و انرژی شما به شدت از دست خواهد رفت. همین جا باید گفت قدرت موتور جاروبرقی با میزان مکش آن با هم متفاوت است.

تنوع درجه بندی در مکش جاروبرقی ارزان

نکته سوم داشتن درجه بندی متنوع است زیرا شما به راحتی می توانید تمامی سطوح و اشیاء سبک و سنگین را متناسب با قدرت مکش جاروبرقی تنظیم کنید. بسیاری از خانم ها از همین مساله گلایه دارند زیرا تنها با داشتن یک درجه، نمی توانند اشیاء سبک را جارو بزنند و یا به سختی این کار را انجام می دهند. از طرفی برخی از اشیا و سطوح نیازمند مکش بیشتر است و با یک درجه نمی توان چنین شرایطی را فراهم کرد. به همین دلیل برای انتخاب جاروبرقی این نکته را حتماً مد نظر داشته باشید.

لوازم جانبی و سری های مختلف

داشتن سری های جانبی در جاروبرقی کار نظافت سطوح غیر قابل دسترس و سخت را به آسانی فراهم می کند. بهتر است جاروبرقی انتخابی شما حداقل سری گوشه گیر را داشته باشد.

صدای کم موتور و ایستایی جاروبرقی

نکته بعدی که اهمیت زیادی دارد داشتن یک جاروبرقی با صدای کم می باشد که بتواند به راحتی جا به جا شود. اغلب جاروبرقی های سطلی در اثر حرکت به جلو و عقب وارونه می شوند این مساله چندین دلیل می تواند داشته باشد

  • چرخ ها روان و مناسب نباشند
  • قدرت ایستایی جاروبرقی مناسب طراحی نشده باشد
  • وزن جاروبرقی نسبتاً زیاد باشد

تنها جاروبرقی ایرانی که توانسته بحث ایستایی و وزن را به درستی طراحی و رعایت کند جاروبرقی سطلی فادر است. تمامی جاروبرقی های سطلی فادر با داشتن طراحی منحصر به فرد و سبک بودن، ایستایی بالایی دارند و به راحتی وارونه نمی شوند.

داشتن فیلتر هپا

یکی از حداقل های یک جاروبرقی سطلی ارزان قیمت داشتن فیلتر هپا است. ما با آلودگی های زیادی در طول روز و بیرون از خانه مواجه هستیم حداقل محیط امنی که می تواند کمتر آلوده باشد منزل است این موضوع بخصوص در مورد کلان شهرها بیشتر اهمیت دارد. داشتن فیلتر هپا کمک می کند که آلودگی های جاروبرقی از جمله گرد و غبار به بیرون نفوذ پیدا نکند. البته همین فیلتر در چندین شکل مختلف به بازار عرضه می شوند برخی لایه های نفوذ کمتر و برخی بیشتر دارند. بهترین نوع فیلتر، داشتن چندین لایه محافظ با قابلیت شستشو می باشد که هم مقرون به صرفه است و هم بالاترین سطح برای جذب آلودگی را دارد.

دارای برچسب انرژی و کم مصرف

با گران شده هزینه های انرژی یکی از مواردی که باید برای خرید لوازم خانگی به آن توجه داشته باشید همین مصرف انرژی است. از یخچال، کولر، پکیج گرفته تا جاروبرقی و … همگی باید مصرف انرژی کمی داشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتماً مصرف انرژی را برای خرید جاروبرقی ارزان قیمت هم مد نظر داشته باشید.

قابلیت با کیسه های یکبار مصرف و دائمی

در استانداردهای بین المللی داشتن کیسه در مخزن جاروبرقی به منظور آلودگی کمتر یک امر ضروری است. اما اینکه جاروبرقی قابلیت کیسه های یکبار مصرف و دائمی را با هم داشته باشد اهمیت زیادی دارد زیرا در برخی مواقع نیاز است برای نظافت های خاص از کیسه های یکبار مصرف استفاده شود تا کیسه های دائمی آسیب نبینند. از این رو با این قابلیت به راحتی می توانید در مواقع اضطراری از کیسه های یکبار مصرف استفاده کنید.

بهترین جاروبرقی سطلی ارزان قیمت ایرانی

آیا بهترین جاروبرقی سطلی ارزان قیمت ایرانی با این ویژگی ها وجود دارد؟ با توجه به نکات گفته شده برخی از برندها با توجه به استانداردها و امکانات اقدام به تولید اقتصادی و مقرون به صرفه جاروبرقی کرده اند. یکی از برندهای مطرح بازار که با داشتن امکانات خوب و استاندارد های عالی توانسته قیمت منطقی و مناسبی ارائه کند برند فادر است. جاروبرقی های سطلی فادر با داشتن تنوع و امکانات خوب توانسته به راحتی برای هر سلیقه و بودجه ای محصول داشته باشد.

جاروبرقی سطلی فادر مدل 4800 توربو

موتور پرقدرت و کم مصرفAEG
دارای برد دیجیتال
مجهز به نمایشگر هوشمند پر شدن محفظه
فیلتر چهار مرحله ای با الیاف میکرو فایبر
دارای فیلتر قابل تعویض هپا (قابل شستشو)
امکان تنظیم قدرت موتور
حداکثر بازدهی فیلتراسیون
قدرت مکش فوق العاده
دارای مخزن گرد و غبار بزرگ
چرخش لوله خرطومی با 360 درجه
قابلیت استفاده از کیسه های دائمی و یکبار مصرف
دارای انواع لوازم جانبی و برس به منظور نظافت راحت‌تر و کاربردهای مختلف
رنگ بندی متنوع متالیک و زیبا
دارای نشان استاندارد
گرید انرژی A
سیستم کنترل دیجیتال
تنوع رنگ سفید- نقره ای – مشکی – قرمز
گارانتی 30 ماه
خدمات پس از فروش در سراسر ایران
نشان برترین قدرت پاک کننندگی در بین تمام جاوربرقی های مشابه سطلی در ایران سیستم کنترل دیجیتال

جاروبرقی سطلی فادر مدل 3200

دارای محافظ نوسان برق
با درنظر گرفتن حداکثر بازدهی فیلتراسیون
موتور پرقدرت و کم مصرف
دارای فیلتر قابل شستشو
توان موتور 1800 وات
داری 30ما گارنتی
خدمات پس از فروش در سراسر ایران
تنوع رنگ سفید- نقره ای – مشکی – قرمز

جاروبرقی سطلی فادر مدل 4900 توربو

موتور پرقدرت و کم مصرف
شعاع عملکرد گسترده در فضا
دارای برد دیجیتال
مجهز به نمایشگر هوشمند پر شدن محفظه
فیلتر چهار مرحله ای هپا با الیاف میکرو فایبر
دارای فیلتر قابل تعویض هپا (با قابلیت شستشو)
امکان تنظیم قدرت موتور
حداکثر بازدهی فیلتراسیون
قدرت مکش فوق العاده
دارای مخزن گرد و غبار بزرگ
چرخش 360 درجه لوله خرطومی جاروبرقی
قابلیت استفاده از کیسه های دائمی و یکبار مصرف
دارای انواع لوازم جانبی و برس به منظور نظافت راحت‌تر و کاربردهای مختلف
رنگ بندی متنوع متالیک و زیبا
دارای نشان استاندارد (مرغوبیت کالا)
گرید انرژی A
دارای سیستم کنترل دیجیتال
چرخ های روان که با کشیدن جاروبرقی مانع از وارونه شدن جاروبرقی می شود
تنوع رنگ سفید- نقره ای – مشکی – قرمز
گارانتی 30 ماه
خدمات پس از فروش در سراسر ایران
دارای برترین قدرت پاک کننندگی در بین تمام جاوربرقی های مشابه سطلی در ایران سیستم کنترل دیجیتال

تمامی محصولات فادر در صورت خرید اینترنتی و آنلاین حمل رایگان تا مرکز استان را دارا می باشد. برای مشهده قیمت ها می توانید به وب سایت لوازم خانگی فادر مراجعه کنید و یا کلمه جاروبرقی سطلی فادر را سرچ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *